fredag 5 juli 2013

Favorit i repris(redan) plus en 65a


Kallskuret på samma stek som igår men med samma tillbehör. Jag måste nog påstå att det var ännu godare idag (sorry, Olivia) för idag var liksom smaklökarna redan kalibrerade på dessa smaker och jag var inte lika hungrig som igår. En vän till min fru (Katrin) säger att vi äter som hundar. Bara slänger i oss maten. Det ligger mycket sanning i det. Man missar mycket god smak på att äta så snabbt och hetsigt.
Till maten idag vart det en Newcastle brown. Inte så tokigt. Apropå brown ale så provade jag en 65a innan maten idag. Helt ok dricka.


Den har stått i kylen i en vecka så den är ganska köldgrumlig. Rätt fin färg och skum annars. Vet inte om jag fick till den så som jag tänkt dock. Ok god men inte mer (Bättre än Newcastlen ändå).

Trevlig helg!

2 kommentarer: