torsdag 2 maj 2013

58 med Pepparchips


Jag kan inte låta bli att göra lite smygreklam här för PEPPARCHIPS!  Änteligen är de tillbaks på chipshyllorna igen. Som jag saknat dessa knallgoda chips. :)  Hurra för återinförandet av pepparchips!
Sa just åt frugan att, "köp på dig rejält med dessa påsar så vi inte blir utan".  Jag fick just sms från henne att hon köpt 6 stycken påsar. Ja då var helgen räddad då, men framtiden då? Jag var in på deras hemsida och där hotar de ju med att sluta med vilken chipssort  som helst som inte säljer tillräckligt. Med de nyinköpta 6 påsarna så har ju min familj dragit sitt strå till stacken men ni där ute får masa er ur sofforna nu och kuta ner till er lokala grosshandlare och uppvisa ett fanatiskt intresse för dessa chips fortlevnad. Snälla!

Jaja, eller så får jag göra egna. Potatis finns ju. Olja att fritera i finns. Salt och peppar finns också. Jag är ju oberoende på öl så jag får vl se till att bli oberoende på chips också.

Ölen i glaset på bilden ovan är en så kallad 58. Och vad är det då? Jo det är helt vanlig j-vla ale.



4 kommentarer:

  1. Jädrar vad gott!
    Nästan glömt bort Pepparchipsen ju :)
    Får bli en påse i helgen ;)

    SvaraRadera
  2. Ta två så har du en i reserv ;)

    Vi åt upp en påse igår och det gick med en väldig fart.

    SvaraRadera
  3. Jag äter inte mycket chips men jag ska köpa en påse eller två bara för att den ska finnas kvar på hyllan till dig. ;)

    SvaraRadera
  4. De e bra det! Upp till kamp för sjutton. Jag ska snart öppna en påse här och dricka en 57a.

    SvaraRadera