lördag 16 juni 2012

Hamburgare och sista 34an


Jag trodde de var slut men så längst in i kylen så stod flaskan. Den sista 34an. Så passande då för vi skulle just sätta oss ner och mumsa loss på hemknåpad burgare. Försbaskat gott alltsammans! Storstekt potatis och coleslaw till det. Vilken fest! Och Nobless!

Strax söder om mina knän har jag just nu en hink med 20 liter mörkare ale som står och bubbeljäser för fullt. Nästan så det är svårt att sova om nätterna för allt oväsen från mina 3 jäshinkar som jag har på G just nu. Förutom den näst intill svarta alen så har jag även en Belgisk blond och en ny Citra ale på jäsning. På onsdag blir det kapsylering av 38an och då får jag med det en hink ledig att brygga nåt nytt i. Det kommer bli en Saison. Jag ska skriva mer om det senare.

Ha en trevlig helg! (Det tänker jag ha)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar